Gør din virksomhed synlig på det globale marked – deltag i Maison & Objet 2025

Er din virksomhed klar til at tage springet ud på det internationale marked?
Så har du nu mulighed for at deltage i Maison & Objet – en af verdens mest anerkendte designmesser, som finder sted i Paris den 4.–8. september 2025.

Her får danske design-, møbel- og interiørvirksomheder en enestående mulighed for at præsentere deres produkter på den danske fællesstand "Danish Design Pavilion". Med et stærkt fokus på både det franske og det globale marked, styrker deltagelsen din virksomheds synlighed og åbner dørene til værdifulde kontakter og nye forretningsmuligheder.

Målrettet små og mellemstore virksomheder – men åben for alle

Eksportfremstødet er medfinansieret af Udenrigsministeriet og har særligt fokus på at støtte små og mellemstore virksomheder uden stor eksporterfaring. Formålet er at give disse virksomheder et effektivt springbræt til det internationale marked. Fremstødet er dog åbent for alle danske eksportvirksomheder – uanset størrelse og erfaring.

Som deltager får din virksomhed bl.a. mulighed for at:

Ved at deltage i Maison & Objet 2025 bliver din virksomhed en del af fremtidens designscene – og du styrker din synlighed på det globale marked.

Tilmeld din virksomhed og vær med til at sætte dansk design på verdenskortet.

*Grundpakker i hal 6 - Décor & Design 
Standstørrelse (pris pr. m²: 4.500 DKK)  
2 hjørnestande 4,5 x 3,5m - 15,75 m² 
70.875 DKK
2 hjørnestande 4,0 x 3,5m - 14,00 m²
63.000 DKK
2 stande med en side åben 3,5 x 3,5m - 12,25 m²
55.125 DKK
2 stande med én side åben 3,0 x 3,5m - 10,50 m²
47.250 DKK
Evt. satellitstande (min. 2 i en gruppe) Udbydes KUN hvis de 8 stande bliver udsolgt
4.500 DKK/m²
 
 
Pris- og tilskudsberegning pr. virksomhed - Eksempel
*Grundpakke 14,00 m² à 4.500 DKK 63.000 DKK
**SMVdanmark 10 timer à 1.250 DKK 12.500 DKK
**Revision  7 virksomheder 2.858 DKK
Samlet pris før tilskud  
78.358 DKK
Tilskud på 50%  
-39.179 DKK
Samlet pris med tilskud  
39.179 DKK
Samlet besparelse 63.000 - 39.179 DKK
23.821 DKK
Samlet besparelse i procent  
37,81%
 
Der gives op til 50% i tilskud af de tilskudsberettigede omkostninger dog maksimalt 50.00 kr. pr. virksomhed ved deltagelse af min 7 virksomheder.
 
En stand max. pr. CVR-nummer. Den endelige pris afhænger af faktiske omkostninger, tilskuddet og deltagerantal (min. 7 virksomheder).
 
Slutprisen kan derfor variere.
 
Virksomhederne opkræves acontofaktura som skal betales INDEN fremstødets afholdelse.
 
Standene vil være som følgende og tilbydes efter "først-til-mølle" princippet:
 
Her ses placeringen i hallen: 

Her ses hvordan standene vender i hallen.
De 2 store 15,75 m² hjørnestande er til højre. 
 

 

 

*Grundpakke og praktisk information om standopbygning

Grundpakken leveres i samarbejde med vores partner GreenFair (GF), som også varetager logistik, opbygning og nedtagning af standen.

Grundpakken indeholder:

Tilvalg og ekstra services – aftales direkte med GreenFair og afregnes via SMVdanmark

Transport

Mandetimer til specialopbygning

Alurør til ophæng i rigg

Print af bannere til messevægge

Ekstra tæppe

Bemærk:
Alle priser er ekskl. moms og skal betragtes som vejledende, da den endelige pris afhænger af den enkelte virksomheds behov og valg af løsninger.

Kontaktinformation

GreenFair:
Thomas Reinhard
📧 tr@gflog.com

SMVdanmark:
Mia Quade
📧 mia@smvdanmark.dk

 
Læs SMVdanmarks betingelser for deltagelse i eksportfremstød her 
 
Læs mere om messen her!
 

**Honorar og timer tilknyttet deltagelse

SMVdanmarks honorar for koordinering og gennemførelse af erhvervsfremstødet er baseret på en timesats på 1.250 DKK, fastsat af Trade Council pr. januar 2025.

Det samlede honorar udgør i gennemsnit 10 timer pr. virksomhed, fordelt som følger:

Koordinering og planlægning (5 timer pr. virksomhed)

Arbejdet dækker perioden før, under og efter erhvervsfremstødet og omfatter bl.a.:

Gennemførelse (1 time pr. virksomhed)

Afrapportering (4 timer pr. virksomhed)

Revisionspåtegning

Samlet estimeret pris pr. virksomhed: